Joku on joskus sanonut, että opiskelu kannattaa aina. Ammattini on hiusten parissa ja olenkin lähtenyt syventämään osaamistani koulun penkille. Ensimmäinen päiväni oman luokan kanssa ja tuntuu hyvältä.
Koska mä voin ja rakastan kauniita hiuksia <3




Joku on joskus sanonut, että opiskelu kannattaa aina. Ammattini on hiusten parissa ja olenkin lähtenyt syventämään osaamistani koulun penkille. Ensimmäinen päiväni oman luokan kanssa ja tuntuu hyvältä.
Koska mä voin ja rakastan kauniita hiuksia <3
Ilmaisen julkaisemisen puolesta: Blogaaja.fi