Tekijä: erjasimola
Kampaajamestariksi vielä tieni käy. Jokunen vuosi alalla takana ja toivottavasti monen monta vielä edessä! Töitä teen Helsingin Vuosaaressa.
Joku on joskus sanonut, että opiskelu kannattaa aina. Ammattini on hiusten parissa ja olenkin lähtenyt syventämään osaamistani koulun penkille. Ensimmäinen päiväni oman luokan kanssa ja tuntuu hyvältä.
Koska mä voin ja rakastan kauniita hiuksia <3




